Впровадження автоматизованого робочого місця керівника

Замовник:
Міністерство оборони України
Проект:
Впровадження автоматизованого робочого місця керівника
Опис:

Міністерство оборони є одним з найбільших відомств в Україні, керування ним пов’язане із виданням та опрацюванням великої кількості різноманітних документів. В ході впровадження системи електронного документообігу виникла потреба в побудові ефективного і простого інструменту, що дозволить керівникам різних рівнів Міністерства мати можливість зручно та швидко опрацьовувати управлінські документи.

Компанія Elegance, спільно із АТ ІнфоПлюс, виконали розробку рішення, що дозволило автоматизувати процеси, в яких безпосередньо беруть участь керівники Міністерства:

  • Погодження документів;
  • Підписання документів;
  • Розгляд документів та накладання резолюцій;
  • Пошук документів;
  • Контроль за виконанням резолюцій підлеглими;

Особливостями рішення є простота та елегантність інтерфейсу системи, який є інтуїтивно зрозумілим та не вимагає багато часу для виконання класичних функцій керівника. Автоматизоване робоче місце керівника доступне для роботи як на стаціонарному комп’ютері, так і на сучасних планшетах під управлінням найпоширеніших мобільних операційних систем.