Впровадження автоматизованого робочого місця керівника
Міністерство оборони є одним з найбільших відомств в Україні, керування ним пов’язане із виданням та опрацюванням великої кількості різноманітних документів. В ході впровадження системи електронного документообігу виникла потреба в побудові ефективного і простого інструменту, що дозволить керівникам різних рівнів Міністерства мати можливість зручно та швидко опрацьовувати управлінські документи.
Компанія Elegance, спільно із АТ ІнфоПлюс, виконали розробку рішення, що дозволило автоматизувати процеси, в яких безпосередньо беруть участь керівники Міністерства:
- Погодження документів;
- Підписання документів;
- Розгляд документів та накладання резолюцій;
- Пошук документів;
- Контроль за виконанням резолюцій підлеглими;
Особливостями рішення є простота та елегантність інтерфейсу системи, який є інтуїтивно зрозумілим та не вимагає багато часу для виконання класичних функцій керівника. Автоматизоване робоче місце керівника доступне для роботи як на стаціонарному комп’ютері, так і на сучасних планшетах під управлінням найпоширеніших мобільних операційних систем.